« آبان,1396 »
ش ی د س چ پ ج
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
 

اوقات شرعی

ماده 2 : اهداف:

نظام پیشنهاها با هدف بهره­مندی از خرد و قوه تفکر کارکنان، اساتید و دانشجویان برای بهبود فرآیندها، ارتقاء خدمات و رفع مشکلات سازمانی، کاهش هزینه­ها و همچنین افزایش روحیه مشارکت افراد و رضایت آنان بکار گرفته می­شود.

برخی از اهداف مورد نظر این نظام در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي شرح زیر می باشد :

•  گسترش فرهنگ مشارکت

•  برانگیختن افراد به تفکر و اندیشه در حوزه فعالیت خود

•  فراهم شدن زمینه مناسب جهت بروز خلاقیت­ها و به فعلیت رسیدن استعدادها

•  افزایش کیفیت و کمیت خدمات، بهبود امور دانشگاه و ایجاد آمادگی لازم جهت پذیرش دگرگونی­های سازنده

•  بهبود شرایط محیط کار از نظر بهداشت، ایمنی و ...

•  ایجاد انگیزه اعتماد به نفس و تعلق سازمانی و حذف انزواي اجتماعي و نقش سايه­اي

•  کاهش هزینه­های جاری سازمان

•  ایجاد هم­افزایی در مجموعه سازمان

•  بالا بردن بهره­وری سازمانی از طریق بهبود ارتباطات و روابط متقابل

•  افزایش دانسته­های مدیریت در مورد کار و در نتیجه افزایش توان آنها

•  افزایش رضایت کارکنان، مدیران و ارباب رجوع

•  جمع­آوری و آراء نظرات کارکنان، مدیران در جهت حل مسائل و مشکلات سازمان از طریق فن فراخوان پیشنهاد

•  شناسایی و رفع اتلاف­های سازمانی به منظور بهبود مستمر در فرآیندهای کاری سازمان

•  شناسایی افراد خوش فکر، جستجوگر و ممتاز

•  همسو نمودن اهداف و آرزوهای کارکنان، مدیران

تاریخ آخرین بروزرسانی   :  1392-5-12 8:42        برو بالای صفحه نسخه قابل چاپ