یاست بیمارستان:

      دکتر علیرضا دشت پیما
  •  تحصیلات :  متخصص پزشکی کودکان و نوزادان
سوابق کاری:
  •  رئیس مراکز بهداشتی درمانی در بندر لنگه
  • مسئول کمیسیون پزشکی نظام وظیفه شهرستان لنگه
  • مسئول فوکال پوینت سل و مالاریای هرمزگان
  • عضو شورای دستیاری و فعال صنفی در کشور
  • رتبه برتر بورد تخصصی کودکان در سال ۱۳۹

تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره ۰۷۱۵۲۷۲۷۲۴۹ داخلی ۲۲۲ و هماهنگی با مسئول دفتر ریاست جهت ملاقات حضوری

 
 
 
 شرح وظایف :
۱. نظارت و سرپرستی کلیه امور بهداشتی ، درمانی ، آموزشی و اداری مرکز .
۲. تعیین خط مشی های لازم به رؤسای واحدها ی مدیریت داخلی ، مدیریت خدمات پرستاری و سایر واحدها
۳. نظارت و سرپرستی بر تنظیم بودجه سالانه و امضاء اسناد مالی پس از رسیدگی .
۴. تصویب یا تعیین خط مشی و یا مقررات مربوط به خدمات درمانی ، آموزشی و تحقیقاتی مرکز .
۵. نظارت بر اجرای قانون واگذاری بخشی از امور مرکز مثل امو ر خدماتی و تأسیساتی به بخش خصوصی
۶. ایجاد هماهنگی لازم با مقامات دانشگاه در مورد امور درمانی ، آموزشی و تحقیقاتی و تأمین نیازمندیهای مرکز . و همچنین ایجاد هماهنگی بین کلیه واحدهای بین بخشی مرکز بمنظور ارائه خدمات بهتر به بیماران .
۷. ارائه پیشنهادات لازم جهت تأسیس یا توسعه بخشهای مرکز به مقامات ذیربط و پیگیری آنها .
۸. مطالعه و بررسی وضعیت نیروی انسانی و تجهیزات بیمارستانی بمنظور تأمین نیازمندیهای مرکز .
۹. سرپرستی جلساتی که بمنظورهای مختلف از قبیل کمیته های پرستاری – مدارک پزشکی – آموزشی – ارتقاءکیفیت و غیره تشکیل می شود .
۱۰. فراهم کردن امکان برگزاری آموزشهای لازم به کادر فنی مرکز بمنظور ارائه خدمات مطلوب و بهتر به بیماران .
۱۱. شرکت در برنامه های آموزشی و تحقیقاتی پزشکی بمنظور ارتقاء سطح علمی .
۱۲. ارائه آمار و گزارشات مداوم به مقامات ذیربط دانشگاه .
۱۳. نظارت و کنترل و مراقبت از وضع دارو و لوازم فنی و تجهیزاتی مرکز جهت تأمین کسری آنها .
۱۴. شرکت در برنامه های آموزشی کارورزان و دستیاران و دانشجویان دانشکده های پزشکی و تدریس به آنان طبق برنامه های تعیین شده .
۱۵. ارزیابی فعالیت واحدهای تابعه مرکز بمنظور تسریع و بهبود درانجام امور مربوطه وبرنامه ریزی صحیح تردربخش ها
۱۶. امضاء کلیه نامه ها، احکام و مکاتبات اداری و مالی مرکز .
۱۷. نظارت و سرپرستی بر کار کلیه کارکنان مرکز .
۱۸. تایید نهایی ارزشیابی کلیه کارکنان مرکز .
۱۹. اجرای دستورالعمل های سیستم مدیریت کیفیت
۲۰- شرکت در دوره های لازم مدیریتی ومعرفی کارکنان مرکز به آموزشهای لازم بمنظور ارتقاء مهارتهای شغلی
۲۱ - اجرای سایر دستورات مقامات ذیربط دانشگاه در مرکز